محیط زیست ماندگار

محیط زیست ماندگار

مطالب زیست محیطی و نظرات شخصی
محیط زیست ماندگار

محیط زیست ماندگار

مطالب زیست محیطی و نظرات شخصی

شرکت در مراسم شهدای غواص مازندران

شهدا سرمایه ملی ماهستند احترام به آنها وظیفه همه هستند

 
ادامه مطلب ...

جلسه سه جانبه در سازمان

 سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا از محیط بانان به عنوان حافظان مظلوم محیط زیست یاد کرد و خواستار ارتقاء وضعیت خدمتی و افزایش شانیت آن ها شد . ادامه مطلب ...

طلا

ماجرای خرسی بنام طلا در سایت سایت جمهوریت ارایه توضیحات در این خصوص

گوساله بازی گوش


گوساله فضول داشت درد سر ساز می شد 

ادامه مطلب ...

وعده‌هایی داده شد

 بهبود وضعیت معیشتی محیط‌بانان و پیگیری مسائل حقوقی آنها نیز جزو برنامه‌ها و تصمیمات جدی سازمان قرار گرفت. ادامه مطلب ...

مسافرت کوتاه به تهران

سه شنبه مورخه ششم مرداد ساعت 23و8 دقیقه شب بلیط داشتیم برای تهران بلاخره قطار با نزدیک به نیم ساعت تاخیر از سمت گرگان وارد راه اهن ساری شد

پس از سوار کردن مسافرین به سمت تهران حرکت کرد در کوپه ما خانواده دیگری هم از ساری بود که صحبت کردیم

و خلاصه ساعت نزدیک هشت صبح به تهران رسیدیم به  نمایشگاه قرآن رفتیم و بعد به میدان امام حسین خرید کردیم و برگشتیم به راه اهن خانواده رو با قظار خواف به شهرستان فرستادم و خودم برای ساعت حدود ده بلیط کردم  در ترمینال بودم که آقای جوانی خبرنگار  محترم شبکه پرس تی وی اس دادند که ساعت هشت و نیم گزارش گوزنهای خالدار مازندران   از شبکه پخش خواهد شد خلاصه ساعت حدود ده دقیقه به نه پخش شد و  و بعد به ترمینال رفتم منتظر شدم که قطار حرکت کند سوار که شدیم به هم کوپه ها مقداری صحبت کردیم و گفتم با اجازه شما من رفتم بخوابم شما راحت باشید  . صبح ساعت پنچ  و چهل دقیقه به ساری رسیدیم

امروز خبرنگاران شبکه  پرس تی وی به پناهگاه آمدند و نسبت به تهیه گزارش از وضعیت گوزنها و منطقه تهیه نمودند که در آینده پخش خواهد شد توضیحاتی ارایه شد