محیط زیست ماندگار

محیط زیست ماندگار

مطالب زیست محیطی و نظرات شخصی
محیط زیست ماندگار

محیط زیست ماندگار

مطالب زیست محیطی و نظرات شخصی

نزدیک بود بخاطر ترمیم فنس دور مرالها جانم را ازدست بدهم

حادثه ای که نزدیک بود به مرگم بیانجامد

جان سالم در بردم

 

 

امروز نزدیک بود بریم جایی که باید بلاخره برویم

ازتاریخ 17 مهرماه که طوفان و سیل شدیدی اومده بود باعث تخریب فنس شده بود و مجبور بودیم مرال ها را به محوطه 4هکتاری هدایت کنیم و محوطه شش هکتاری قابل استفاده نبود و دیروز راننده بیل میکانیکی اومد و گفت که باید چکار کنه و برنامه ریزی کرد که بیاید اما نگفت که می آید

امروزجمعه  صبح استاد بابت موزائیک خونه اومد برای اصلاح موزائیکها

به آقای سعیدی زنگ زدم که کار دارم و نمی آیم گفت بیا چون تراکتور بابت ترمیم فنس های شش هکتاری ،

درهنگام حرکت مشکلی برای شیر آب پیش اومد اونو هم مقداری درست کردم آب بیاد و بعد حرکت کردم به سمت محل کاررفتم پناهگاه که رسیدم . داشتم میرفتم سمت آقای سعیدی و کارگران که زنگ زد کجا هستی گفتم الان نوارد محوطه شش هکناری شدم گفت نردبان را بگیر و بیا پایین .

رفتم بالا و نردبون را گرفتم و به محل ترمیم فنس که رسیدم گفتند تو برو اونطرف فنس رو که حرکت داد اهرم (بقول مازندرانی ها توک ) را زیر فنس بزار

با بیل میکانیکی داشتند حرکت می داند و من هم داشتم اهرم را سرجایش می ذاشتم که یک دفعه طناب پاره شد و فنس با و میله ها به سرعت به سمت من اومدند و من تنهاکاری کردم سریع فرار کردم

سرم به سیم خاردار برخورد کرد

کمرم و شانه هایم به فنس درگیر شدند اما باز فرار کردم سریع غلط زدم و هرطور بود از مرگ فرار کردم

بعد آقای سعیدی اومد و گفت وضعیت چطوره

گفتم مثل اینکه باید بروم دکتر و استعلاجی

گفت مارا به خواف نبردی ، خدارا شکر

این شرایطی که پیش اومد گفتم الان زیر گیر کردی و مردی

گفتم سریع فرار کردم اگه نه الان باید  مجلس می گرفتید


به راننده گفت آب بیار به صورتش بزنیم

گفتم نیازی نیست

چشم راستم را بادست گرفتم و دید چشم چپم را امحان کردم و بلاعکس

خلاصه بخیر گذشت

و کارترمیم فنس ها تمام شد

البته الان که چندساعت از ماجرا گذشته است دردهای عضلانی شروع شده است و اون موقع گرم بود و متوجه نمی شدم

lمحل نظردهی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد