محیط زیست ماندگار

محیط زیست ماندگار

مطالب زیست محیطی و نظرات شخصی
محیط زیست ماندگار

محیط زیست ماندگار

مطالب زیست محیطی و نظرات شخصی

همکاری با شبکه های مختلف صدا و سیما و مصاحبه های انجام شده

 

دراین مدت با شبکه های مختلف صدا و سیما همکاری داشته که خلاصه ای از آنها به شرح ذیل بیان می گردد



 


اولین همکاری با برنامه های تلویزیونی ام برمیگرده به سال 84-85  زمانی که قرار بود  مستند پارک ملی های مازندران تهیه و تدوین گردد  ودر هزار جریب بهشهر بودیم که زمستان گروه مستند ساز صدا و سیمای مازندران حضور یافته و به اتفاق قرار بود به منطقه کینوا برویم و نسبت به تهیه فیلم  اقدام نمایند که برف اومده بودو ماشین تو برف حسابی گیر کرد و مجبور شدیم زیر چرخ های ماشین را خالی کنیم تا حرکت کند

بعد از آن با شبکه های مختلف صدا و سیما شبکه یک . شبکه خبر .شبکه دو برنامه های آقایان دیباج و اینانلو ،شبکه سه سیما برنامه کوچه باغ ( که باهمکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای سمسکنده تهیه و تدوین شده بود) شبکه استانی مازندران نیز به دفعات و برنامه های مختلف که میتوان به مستند چهارده خال که با موضوعیت گوزن قرمز بوده و متاسفانه در تیتراژ پایانی برنامه نیز به اشتباه اسم بنده را یوسف بزمی درج نموده بوده و یا برنامه های پخش زنده ای صبح مازندران درسال 93که به اتفاق ریاست محترم اداره شهرستان ساری جناب مهندس فغانی در هفته محیط زیست صوتی و در راستای حفاظت از تنوع زیستی استان در برنامه صبح حضور یافته

متن گفتگوی بین من و مجری  و صحبت هایی که مربوط به اینجانب می باشد

و شاید به علت اینکه مازندرانی صحبت نمی کردم مجری برنامه پرسید شما مازندرانی که نیستید گفتم نه بنده اهل خواف خراسان هستم (ریاست محترم اداره : آقای بزمی مهمان ما هستند و اهل خراسان بزرگ هستند)و مدت یازده سال هست که در خدمت هم استانی های مازندرانی هستم

سال 94 در هفته محیط زیست به اتفاق جناب مهندس فغانی و مهندس سعیدی به مناسبت هفته محیط زیست مجدد در برنامه نماشون با محوریت شناسایی مازندران می باشد شرکت نموده و یک اتفاق جالب که افتاد این بود که سر اسم گوساله به مجری برنامه بحث داشتیم   اینکه من اسمش را گذاشته بودم جغوک و اون میگفت یعنی چهو مورد دیگر درحین اجرای برنامه یکی از دوستان برنامه رو داشت میدید فکر کرد پخش ضبط شده هست و میخواست بهم خبر بده و دایم زنگ میزد و خلاصه بخاطر روباه مجبور شدم صحنه را ترک نمایم و دنبال روباه بگردم چون صحنه رو ترک نموده بود و مخفی شده بود و باید پیداش می کردیم

باشبکه پرس تی وی در امسال مصاحیه داشته که چندی قبل پخش شد و  آقای حمید جوانی در فیس بوکش قرار داده که

بعد هم برنامه مصاحبه با شبکه  جام جم بوده که به زودی از شبکه جهانی جام جمع پخش خواهد شد و اخرینا نیز با شبکه افق در راستای اجرای مدیریت پسماند در روستای اسبوکلا مصاحبه داشتم که قرار است در برنامه هوای تازه این شبکه در پنج شنبه ساعت بیست و یک پخش شود 

البته با شبکه کودک و نوجوان و برنامه ای محیط زیست ایران نیز همکاری داشته ام

در پایان از حسن اعتماد مدیریت اداره کل و ریاست محترم اداره و همکاران تشکر و قدر دانی را دارم





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد